Нова послуга для бізнесу в Дії
1 червня 2025 року Міністерством цифрової трансформації України було запущено новий сценарій інтеграції з бізнесом - мультишеринг документів через Дію. Мультишеринг розв’язав поширену проблему бізнесу - довгі й незручні процеси збору копій документів від клієнтів. Раніше доводилося надсилати кілька запитів, чекати на сканкопії або фото, перевіряти, чи всі документи на місці.
З мультишерингом усе простіше - бізнес отримує весь пакет цифрових документів одразу. А клієнтам не потрібно збирати всі потрібні папери, сканувати або надсилати кожну цифрову копію по черзі. Усе швидко, просто та зручно через Дію.
Які документи доступні в мультишерингу:
✅ID-картка,
✅закордонний паспорт,
✅податковий номер (РНОКПП),
✅посвідки на постійне і тимчасове проживання,
✅довідка про доходи,
✅свідоцтво про народження дитини,
✅довідка ВПО,
✅актові записи: зміна імені, шлюб, розлучення,
✅пенсійне посвідчення,
✅документи про освіту,
✅посвідчення ветерана,
✅посвідчення водія,
✅техпаспорт,
✅студентський квиток.
Як це працює:
1. Клієнт натискає кнопку або сканує QR-код смартфоном з Дією.
2. Обирає документи, які хоче надіслати.
3. Засвідчує запит Дія.Підписом.
За раз користувач може пошерити всі документи — від паспорта до диплома.
Щоб під’єднати послугу, налаштуйте або оновіть інтеграцію з Дією. Послуга платна для бізнесу, але повністю безкоштовна для клієнтів, які надсилають документи.
Детальна інформація — на сайті integration.diia.gov.ua або в Telegram-боті @AiDiiaStartBot.