Станіславська громада
Херсонська область, Херсонський район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Конкурс на заміщення вакантних посад посадових осіб Станіславської сільської ради

Дата: 30.06.2017 11:20
Кількість переглядів: 210

Відповідно до законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування, Порядку проведення іспиту  для кандидатів на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування в апараті управління Станіславської сільської  ради, затвердженого рішенням 11 сесії 7 скликання Станіславської сільської ради від 22.07.2016року № 114  та з метою забезпечення конституційного  права  рівного доступу громадян до служби в органах місцевого самоврядування оголошується конкурс на заміщення вакантних посад в апараті Станіславської сільської ради:

1. спеціаліста з питань бухгалтерського обліку,

2. спеціаліста з питань ЖКГ та АПР,

3. спеціаліста з реалізації проектів інфраструктурного розвитку громади.

                Умови конкурсу:

            В конкурсі можуть взяти участь особи, які є громадянами України, мають повну вищу освіту відповідного професійного спрямування за  освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра або спеціаліста, стаж роботи за фахом у державній службі або в органах місцевого самоврядування не менше 1 року або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3 років, добре обізнані з комп’ютерними технологіями, вільно володіють українською мовою.

               Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають до     

                Станіславської сільської ради, такі документи:

            - заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органах місцевого самоврядування та проходження служби;

            -  заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;

            - подання шляхом заповнення на офіційному веб-сайті НАЗК декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік за формою, що визначається НАЗК;

            -  автобіографія;

            -  дві фотокартки розміром 4 х 6 см;

            - копії документів про освіту;

- копію трудової книжки, оформлену у встановленому порядку;

            - копію документа, який посвідчує особу;

           -копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов'язаних);

  • довідку про допуск до державної таємниці (у разі його наявності)

            Учасники конкурсу обов’язково складають іспит на перевірку та оцінку знань Конституції України, законів України  «Про службу в органах місцевого самоврядування»,  «Про місцеве самоврядування в Україні»,  «Про запобігання корупції», а також  знання законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень  посадової особи.

        Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня виходу публікації про оголошення конкурсу від 30.06.2017року.

         Додаткова інформація за тел.  53-2-67

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь